Jak začít s posilováním?

autor: Martin Kirschner.


Pevná postava, vyrýsované svaly, perfektní kondice a také dobrá nálada – také po nich toužíte? Pokud ano, přestaňte sedět s rukama založenýma v klíně a začněte se sebou něco dělat. Ideálním způsobem, jak nádherné postavy dosáhnout, je začít posilovat. V tomto článku se dozvíte vše potřebné do začátku.

1. Zvedněte se!

Nejdříve ze všeho je nutné se odhodlat. Přestaňte se vymlouvat na to, že nemáte čas, nebo třeba že vás bolí záda. Uvědomte si, že zdraví máte jen jedno a pokud se nebudete hýbat, určitě se nic ve vašem životě nezlepší. Řekněte si: Jdu do toho! Vstaňte a začněte si sestavovat plán.

2. Stanovte si čas

Vaše sportování by mělo mít v začátcích jasně vymezený čas. Vezměte si tužku a papír a napište si, kdy máte na cvičení čas. Měli byste si najít alespoň 1,5 hodiny 3x v týdnu.

push-ups-888024_1280-460x260

Většina fitness trenérů doporučuje cvičit 3 x týdně.

3. Poohlédněte se po trenérovi

Vaše úsilí bude mít efekt jen tehdy, bude-li trénink správně nastaven. S tím vám nejlépe pomůže profesionální trenér. Je totiž schopný identifikovat vaše možnosti a na základě toho nastavit optimální tréninkovou zátěž. Velmi kvalitní trenéři působí například v Kentoya Fitness posilovna Praha. Stačí sem zajít a zeptat se!

S kvalitním trenérem se naučíte správně cvičit a rychle si vybudujete sportovní postavu.

S kvalitním trenérem se naučíte správně cvičit a rychle si vybudujete sportovní postavu.

4. Pozor na jídelníček

Aby se vaše tělo začalo měnit k lepšímu, je nutná změna jídelníčku. Tělo bude potřebovat přísun vitamínů, minerálů, vlákniny, bílkovin a jiných důležitých látek. I v oblasti stravování byste si měli nechat pomoci. Doporučujeme si přečíst tento článek (ať víte, do čeho jdete) a současně vyhledat pomoc výživového poradce.

Ne jenom cvičení, ale také kvalitní jídelníček je klíčem k vytvoření sportovní postavy.

Ne jenom cvičení, ale také kvalitní jídelníček je klíčem k vytvoření sportovní postavy.

5. Pořiďte si kvalitní cvičební úbor

Rozhodně nesmíte podcenit výběr sportovního oblečení. Počítejte s tím, že se u posilování pěkně zapotíte. Rozhodně tedy nešetřete a pořiďte si kvalitní sportovní oblečení, které dokáže odvádět pot.

6. I odpočinek musí být

Při posilování dostává tělo hodně zabrat. Musíte proto myslet i na regeneraci. Vřele doporučujeme pravidelnou návštěvu sauny a také špičkové solárium Praha. Vaše tělo se při saunování i v soláriu krásně prohřeje. Občas si zajděte na masáž.

Napsat komentář