Sobota , 10 června 2023

Bud Light propustí VŠECHNY bílé mužské zaměstnance „Musíme být více inkluzivní“

Mateřská společnost Bud Light Anheuser-Busch oznámila plány propustit všechny bílé zaměstnance ve snaze stát se „rozmanitějšími a inkluzivnějšími“.

Nově uniklé záběry nalezené na webových stránkách společnosti ukazují, že vedoucí pracovníci se zavázali nahradit své zaměstnance zaměstnanci, kteří lépe reprezentují jejich woke ideologii.

Tato zpráva přichází v době, kdy Anheuser-Busch (AB InBev) čelí propadu prodejů po katastrofální reklamní kampani Dylana Mulvaneyho.

Kampaň vymazala miliardy z hodnoty AB InBev a vedla k tomu, že miliony zákazníků opustili společnost.

Slaynews.com píše: Ve videu jeden ze zaměstnanců AB InBev vysvětluje: "Stále máme 40 procent žen a 60 procent mužů, stále převážně běloši: takže je stále na čem pracovat."

„Práce, kterou je třeba udělat“ evidentně znamená nahradit bílé pracovníky.

V reakci na závazek očistit pracovní sílu od nechtěných ras a pohlaví jiný zaměstnanec říká: „Mám pocit, že jsem konečně našla svůj hlas jako černoška a nejsem ochotná o něj příjít.“

Při diskusi o kampani #CheerstoDiversityAndInclusion vysvětluje Lara Laila Gärberová, evropská manažerka pro diverzitu a začleňování společnosti Anheuser-Busch:

„V AB InBev jsme chtěli zajistit, aby diverzita a inkluze byly plně integrovány do naší obchodní strategie.“

PODÍVEJTE:

Společnost Anheuser-Busch přišla o miliardy dolarů v důsledku svého rozhodnutí přijmout rozmanitost díky partnerství s Mulvaney na v současné době nechvalně známé reklamní kampani, která byla červeným hadrem pro konzervativce.

V přímém důsledku kampaně a následných bojkotů byly akcie společnosti od té doby také sníženy bankovní radou HSBC, která společnosti snížila rating.

Překlad a redakční úprava: Martin Kirschner (www.vipnoviny.cz), Zdroj: thepeoplevoice.tv

Sdílet článek na sociálních sítích:

Facebook komentáře

O Sean Adl-Tabatabai