Snídaně s chia semínky

Začněte svůj den správně s touto snadnou snídaní. Chia semínka jsou výborným zdrojem vlákniny a omega-3 mastných kyselin. Snídaně jak má být.

Začněte svůj den správně s touto snadnou snídaní. Chia semínka jsou výborným zdrojem vlákniny a omega-3 mastných kyselin. Snídaně jak má být.

Rád bych s vámi sdílel svůj recept na jednoduchou snídani s chia semínky. Ačkoliv se jedná o jednoduchý recept s pár ingrediencemi, tak výživná hodnota této snídaně je velmi vysoká. Proto se nehodí pouze pro vegany a vegetariány, ale také pro sportovce a maso žrouty.

Ingredience:

1/2 šálku neslazeného vanilkového mandlového mléka

2 lžíce celých chia semínek

2 lžíce běžného ovsa

1/2 banánu, nakrájené na plátky

1/2 šálku čerstvých borůvek (alternativně zmrazených pokud nemáte čerstvé)

Instrukce:

V misce smíchejte mléko, chia semínka a oves. Směs nechte 10 minut uležet. (Chcete-li mít snídani hned hotovou, udělejte ji noc předem a uložte ji do lednice)

Vmícháme borůvky a banán. V případě potřeby přidejte další  mléko pro úpravu konzistence.

V jedné porci je:

Kalorie 293

Bílkoviny 10 g

Sacharidy 46 g

Cukry 19 g

Celkový tuk 9,7 g

nasycené tuky 1,1 g

Cholesterol 0 mg

Sodík 67 mg

Vláknina 12,1 g

Beta-karoten 39 ug

Vitamín C 7 mg

Vápník 166 mg

Železo 5,1 mg

Folát 39 ug

Hořčík 117 mg

Draslík 479 mg

Zinek 1,2 mg

Selen 17,6 ug

Sdílet na sociálních sítích:

Sdílet článek na sociálních sítích:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Share